Här är jag & har det bra

Uncategorized

image

Här sitter jag och har det underbart. Checkat in i sommarhuset, jag o lille w tillsammans med mina föräldrar. Imorgon förmiddag hämtar min syster upp F som kommer med tåget från Kastrup och ansluter de också. Nu sover lille w och vi har ätit god middag och dricker nu vin och bara njuter av havet och utsikten. Får ny energi!
Lille w verkar gilla det här ute lika mycket som jag så jag tror det blir underbara familjedagar här! Ska njuta till max av bästkusten 🙂

Kram på er alla och glad påsk!

Batteriet i min systemkamera passade på att ladda ur och laddaren är glömd hemma, men satsar på att fota finfina bilder med min systers kamera istället!

2 reaktioner på ”Här är jag & har det bra

Kommentera

